maanantai 31. elokuuta 2009

Ekan viikon tunnelmia

Nyt olen ollut jo viikon uudessa kodissa, ja hyvin on mennyt! Ihan olen jo kotiutunut. Ruokakin maistuu hyvin ja iskän kainalossa on tosi kiva nukkua. Pari ekaa yötä ne yritti nukkua omassa sängyssään, mutta sainpas lopulta houkuteltua toisen niistä lattialle mun kanssa patjalle. Ne lupasivat, että sitten kun olen tarpeeksi iso päästäkseni itse niiden sänkyyn, saan nukkua siellä. :-)

Tänään oli vähän ikävää, kun ne halus trimmata mut ja leikata mun kynnet, mutta kyllä mä sitten annoin ihan kiltisti niiden tehdä kaiken - kyllähän mäkin haluan näyttää hyvältä! ;-)

Vähän vois noi iskät hillitä tuota kuvien räpsimistä...

Vaikka eipä niitä voi moittia; kuinka moni muka näyttää yhtä söpöltä kakatessaan? ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti